استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

بوران درولیچ پس از شکست تیمش برابر استقلال ایران از بدشانسی تیمش گلایه کرد.
به گزارش آبیته و به نقل از ایسنا، سرمربی بوریرام تایلند پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درباره این دیدار گفت: به نظر من، تیم ما فوتبال خوبی را ارائه داد. تصاحب توپ بسیار خوبی داشتیم اما چیزی که نداشتیم شانس بود. بعضی از تیم‌ها در فوتبال وقتی گلی می‌خورند خیلی زود عصبی می‌شوند خصوصا وقتی دقیقه دوم گل بخوری. خوشبختانه عصبی و مضطرب نشدیم و فوتبال خوبی ارائه دادیم.
  • esteghlal news
نماینده تیم ملی فوتبال کشورمان امشب ۳۰ مرداد در یک دیدار حساس به مصاف تیمی خواهد رفت که مهره‌های خارجی زیادی از جمله بازیکنان اسپانیایی را در ترکیب خود دارد.
  • esteghlal news
استقلال در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به مصاف بوریرام تایلند می‌رود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده بلیت فروشی این مسابقه از ساعت ۱۱ امروز قرار است آغاز شود.
این درحالی است که هم‌اکنون تعدادی از هواداران مقابل در ورزشگاه آزادی حضور دارند و منتظر آغاز بلیت‌ فروشی هستند.
بلیت این بازی هم قیمت بلیت دیدارهای لیگ برتر است و به ترتیب از ۵ هزار تومان طبقه دوم، ۸ هزار تومان طبقه اول و ۱۵ هزار تومان کنار جایگاه به فروش می‌رسد.
  • esteghlal news
در اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۲۰ امروز (پنج شنبه) داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت پذیرای استقلال بود که این بازی با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.
۱۷ دقیقه از بازی گذشته بود که پاس پشت دفاع به امین متوسل زاده رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ، دروازه استقلال را باز کرد تا آبی‌های هوادار داماش در ورزشگاه به خوشحالی بپردازند.
  • esteghlal news
Google+