استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

نماینده تیم ملی فوتبال کشورمان امشب ۳۰ مرداد در یک دیدار حساس به مصاف تیمی خواهد رفت که مهره‌های خارجی زیادی از جمله بازیکنان اسپانیایی را در ترکیب خود دارد.
*استقلال در یک نگاه
تیم استقلال تهران در گروه D این رقابت‌ها قرار دارد.
استقلال ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در بازی‌های مرحله گروهی تجربه کرده است.
آبی پوشان تهرانی هم در دیدار رفت و هم برگشت مقابل تیم العین به پیروزی دست پیدا کردند. همچنین این تیم، الهلال عربستان را هم شکست داد و از سد الریان نیز گذشت.
شاگردان قلعه نویی با قطر مساوی کرده و در یک دیدار نیز مقابل الهلال نتیجه را واگذار کردند. با مجموع ۱۳ امتیازی که استقلالی‌ها بدست آوردند توانستند صدر جدول گروه D را از آن خود کنند.
استقلالی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی نیز با تیم الشباب امارات بازی داشتند که در یک مرحله آنها را بردند و در مرحله بعدی نیز به تساوی با آن‌ها رضایت دادند.
حالا نیز مردان آبی پوش باید به مصاف تیم تایلندی بروند و با توجه به خانگی بودن دیدار رفت کسب امتیاز بسیار مهم و حیاتی است.
بوریرام اگرچه شاید در ابتدا حریف چندان دشواری به نظر نمی‌رسید اما حضور مهره‌های خارجی و اغلب توانمند در آن چهره دیگری از این تیم نشان داده است.
*بوریرام را بیشتر بشناسیم
تیم بوریرام نیز در گروه G قرار دارد. این تیم حالا حریف ما در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود در حالی که شرایط بسیار متفاوتی نسبت به ما دارد.
ایران ۴ برد- یک تساوی و یک باخت در مرحله گروهی داشت در حالی که بوریرام تنها یک برد داشت و با ۴ تساوی و یک باخت خود را به مرحله یک هشتم رساند تا یک قدم بزرگ نیز در مسابقات این مرحله بردارد و تیم بنیاد کار ازبکستان را در مرحله رفت ببرد و در مرحله بعد نیز آن را متوقف کند تا فردا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی، حریف تیم ملی کشورمان باشد.
یکی از نکات خاص در مورد بوریرام حضور بازیکنان خارجی به خصوص اسپانیایی در این تیم است.
بازیکنانی هم چون گونزالس- پاتینیو، ردوندو- هررو- پومپا و بروکال…
*دیگر دیدارهای مرحله رفت یک چهارم نهایی
به غیر از دیدارهای استقلال- بوریرام، سه دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود.
کاشیوا ریسول ژاپن- الشباب عربستان، گوانگژو چین- لخویا قطر، الاهلی عربستان- سئول کره جنوبی نیز سه دیدار دیگری هستند که در این مرحله برگزار می‌شود.
استقلال و بوریرام امشب در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف هم می‌روند که کادر فنی آبی پوشان به حضور پرشور تماشاگران خود در ورزشگاه چشم دوخته‌اند تا با استفاده از حمایت آن‌ها و تلاش خودشان نماینده تایلند را شکست دهند.
شاگردان قلعه نویی این روزها در لیگ برتر نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند و در روزهای نسبتاً آماده خود به سر می‌برند.
تماشای این دیدار حساس خالی از لطف نخواهد بود./

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+