استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

بوران درولیچ پس از شکست تیمش برابر استقلال ایران از بدشانسی تیمش گلایه کرد.
به گزارش آبیته و به نقل از ایسنا، سرمربی بوریرام تایلند پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درباره این دیدار گفت: به نظر من، تیم ما فوتبال خوبی را ارائه داد. تصاحب توپ بسیار خوبی داشتیم اما چیزی که نداشتیم شانس بود. بعضی از تیم‌ها در فوتبال وقتی گلی می‌خورند خیلی زود عصبی می‌شوند خصوصا وقتی دقیقه دوم گل بخوری. خوشبختانه عصبی و مضطرب نشدیم و فوتبال خوبی ارائه دادیم.
و در پاسخ به انتقادی مبنی بر اینکه تیمش تنها مالکیت توپ خوبی داشته و موقعیت‌های زیادی نداشته است بیان کرد: فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی داشتیم. آمده بودیم بازی را ببریم و سعی کردیم ولی با یک بازی فیر پلی یک بر صفر باختیم اما فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادیم.
 
سرمربی بوریرام در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار آتی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: من خیلی مثبت به بازی بعد فکر می‌کنم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی بعد پیروزی شویم و صعود کنیم.
 
سرمربی بوریرام در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا تیمش در این دیدار خشن بازی کرد گفت: من فکر می‌کنم سیستمی که مد نظر بود اجرا کردیم. برخی اشتباه‌ها طبیعی است ولی بازیکنان بوریرام همه آنچه را که ما می‌خواستیم ارائه دادند و به طور قطع تلاش می‌کنیم در بازی بعد بهتر نتیجه بگیریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+