استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

۶۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۱ ثبت شده است

تیم فوتبال استقلال با پیروزی خارج از خانه مقابل فجر صدرنشینی خود را در شیراز تثبیت کرد
دیدار تیم های فجر سپاسی و استقلال از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه و با حضور بیش از 14 هزار تماشاگر برگزار شد.
 
این دیدار در حالی برگزار شد که در نیمه اول فجرسپاسی از لحاظ مالکیت نسبت به شاگردان قلعه نویی برتری داشت اما روی حرکت فرزاد حاتمی استقلال موفق به دریافت پنالتی شد که جواد نکونام در دقیقه 40 دروازه حریف را باز کرد. در نیمه دوم آبی پوشان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 49 توسط فرزاد حاتمی به گل رسیدند. در ادامه سیاوش اکبرپور روی حرکت جباری در دقیقه 64 گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند. درست 6 دقیقه بعد فرزاد حاتمی با یک ضربه پای چپ چهارمین گل استقلال و دومین گل خود را در دقیقه 72 به ثمر رساند.
  • esteghlal news
427300_170568829724899_161827163932399_261648_662923690_n
با انتخاب یک زمین مناسب،ساخت استادیوم اختصاصی استقلال از تابستان سال آینده آعاز می شود.
اعضای هیئت مدیره استقلال از بین دو زمینی که برای احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال مناسب بود،یکی را برگزیدند و قرار است کار احداث آن را از تابستان سال 92 آغاز کنند. 
پیش از این زمینی در غرب استان تهران برای این امر در نظر گرفته شد بود که به علت داشتن معارض ساخت ورزشگاه روی آن منتفی شد. 
باشگاه استقلال امیدوار است با استفاده از تسهیلات بانکی نسبت به احداث ورزشگاه اختصاصی خود اقدام کند. /
  • esteghlal news
Cr7

رونالدو:می‌خواهم بهترین گلزن تاریخ رئال شوم

 

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید اعلام کرد که می‌خواهد به بهترین گلزن تاریخ رئال‌مادرید تبدیل شود. اظهارنظری که امیدواری هواداران مادریدی را برای تمدید قرارداد ستاره خود بیشتر کرده است.

  • esteghlal news
2037_417
« شما قبول دارید که سال ها پیش با بنده همکار بودید. من و شما یادمان هست که آن زمان شما به شدت طرفدار پرسپولیس بودید.».... مجتبی شریفی: «همین خود شما مگر برای بخشیده شدن علی کریمی برای بازی با سپاهان پا درمیانی نکردید.».... مهدی رحمتی: «به هرحال ما همسایه آقای کرش هستیم. ما از رفت و آمد‌های ایشان مطلع می‌شویم و مثلا خبردار شدیم که خود شما همین چند روز قبل مهمان کرش بودید.
مجری برنامه نود که از آغاز برنامه اش تا به امروز بیش از 10 سال می گذرد، در هفته های اخیر مورد انتقاد برخی اهالی فوتبال قرار گرفته و افشاگری هایی که در برنامه زنده نود علیه شخص عادل فردوسی پور صورت گرفت، سبب شد تا بر شمار منتقدین وی افزوده شود.
دو هفته پیش بود که سنگربان تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با مجری برنامه نود دست به یک افشاگری جالب زد. هنگامی که سید مهدی رحمتی از علت کناره گیری اش از تیم ملی فوتبال سخن می گفت به نکته ای اشاره کرد که در یک لحظه فردوسی پور را شوک زده کرد.
  • esteghlal news
تیم فوتبال بانوان استقلال در نظر دارد پس از پایان لیگ برتر دیدار دوستانه‌ای با یکی از تیم‌های اروپایی داشته باشد.
تیم فوتبال بانوان استقلال در نظر داشت برای تعطیلات نیم‌فصل از آذربایجان دعوت کند تا برای برگزاری دیدار دوستانه به ایران بیاید اما به دلیل فراهم نبودن شرایط این امکان فراهم نشد و این مسابقه به بعد از پایان لیگ موکول شد.
  • esteghlal news
دیدار دو تیم ایران و لبنان از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
  • esteghlal news
sarreshte-dari-300x227
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: حسن روشن باید دست از عناد با باشگاه خودش بردارد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد سررشته داری درباره اظهارات حسن روشن و انتقادات وی از بازی کردن محمد هوتن قلعه نوعی در دیدار دوستانه مقابل پیکان گفت: آقای روشن طبق معمول همیشه علیه باشگاه استقلال موضع گرفته است تا مردم بهتر از همیشه معنی پیشکسوت را درک کنند و بدانند برخی از آقایان وقتی تیم در صدر جدول است چطور به حمایت از استقلال می پردازند.
  • esteghlal news
کمیته انظباطی
علیپور تاکید می کند که منشور اخلاقی از فوتبال ایران جدا نمی شود.
محمد علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی در واکنش به توهین حنیف عمران زاده به خبرنگار یکی از خبرگزاری ها گفت:«ما موضوع عمران زاده را به باشگاه استقلال ارجاع دادیم.به نظر من چون این اتفاق در یک بازی دوستانه افتاده و در محدوده باشگاه استقلال است علی فتح الله زاده باید پیگیر آن باشد.ما منتظر هستیم تا علی فتح الله زاده ماجرا را پیگیری کند و نتیجه را به ما اعلام کند.»
  • esteghlal news
علی نظری جویباری
قائم مقام باشگاه استقلال گفت: از کارلوس کی‌روش انتقاد نمی‌شود چون رنگ چشمانش آبی است.
جویباری: از کی‌روش چشم آبی انتقاد نمی‌شود/ وزارت ورزش ۵۰ درصد هزینه‌های استقلال را نداد
به گزارش آبیته دات کام و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی نظری جویباری گفت: از هواداران می‌خواهم جمعه برای حمایت از استقلال در دیدار مقابل راه آهن به ورزشگاه آزادی بیایند تا با برد در این بازی صدرنشینی‌مان را تثبیت کنیم.
  • esteghlal news
باشگاه استقلال درگذشت پدر جواد خیابانی را به وی تسلیت گفت.
  • esteghlal news
Google+