استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ

رونالدو:می‌خواهم بهترین گلزن تاریخ رئال شوم

Cr7

رونالدو:می‌خواهم بهترین گلزن تاریخ رئال شوم

 

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید اعلام کرد که می‌خواهد به بهترین گلزن تاریخ رئال‌مادرید تبدیل شود. اظهارنظری که امیدواری هواداران مادریدی را برای تمدید قرارداد ستاره خود بیشتر کرده است.


کریستیانو رونالدو با سه گلی که برابر سویا به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را با پیراهن رئال‌مادرید به عدد 183 رساند و ششمین گلزن تاریخ کهکشانی‌ها شناخته شد. او در گفت‌وگویی که با سایت رسمی باشگاهش داشت، اعلام کرد، می‌خواهد به گلزن نخست تمام ادوار تیمش تبدیل شود.
به گزارش ایسنا،رونالدو که فصل پرفراز و نشیبی را با رئال پشت سر می‌گذارد، گفت: می‌خواهم همه را پشت سر‌ بگذارم و به نفر اول تبدیل شوم. از رکوردشکنی خوشحالم. امیدوارم این کار تداوم داشته باشد. برایم افتخار بزرگی است که در این مدت کوتاه نام خود را در میان اسطوره‌های رئال جای داده‌ام.
بهترین بازیکن جهان در سال 2008 با بهترین گلزنان تاریخ رئال‌مادرید در سانتیاگو برنابئو عکس یادگاری گرفت: "حضور در کنار این ستاره‌ها مرا غرق در شادی می‌کند. تمام رکوردها برای شکستن به وجود می‌آیند. قرار نیست حتما من این رکوردها را جابه‌جا کنم. این حق همه بازیکنان است.
"خنتو" در 605 بازی که در ترکیب رئال به میدان رفت، 183 گل به ثمر رساند و نامش را به عنوان یکی از شش گلزن تاریخ کهکشانی‌ها ثبت کرد. وی این‌گونه به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت: او یکی از پدیده‌های جهان فوتبال و بازیکنی تکرارنشدنی است. ای کاش جوان می‌شدم تا در کنار او بازی کنم.
"پیری"، دیگر گلزن افسانه‌ای سپیدپوشان هم به ستایش از رونالدو پرداخت و گفت: "رونالدو تنها بازیکن کامل جهان است. او قوی‌بنیه و سریع است و در توپ‌های هوایی فوق‌العاده ظاهر می‌شود. رونالدو شوت‌های موشک‌واری را به طرف دروازه حریفان روانه می‌کند. او در کارهای دفاعی هم به تیمش کمک می‌کند و مدام در حال رفت‌وآمد در زمین بازی است."
آمانسیو" از دیگر گلزنان برتر تاریخ رئال مادرید هم عنوان کرد: "رونالدو نیروی حیرت‌انگیزی دارد. شکستن رقم دی‌استفانو توسط او مرا شگفت‌زده نخواهد کرد؛ چرا که توانایی‌اش را دارد."
بهترین گلزن رئال‌مادرید رائول‌ گونزالس است. مهاجم کنونی السد قطر در 16 فصلی که با پیراهن رئال‌مادرید به میدان رفت، 323 گل را به ثمر رساند. بعد از رائول دی‌استفانو با زدن 307 گل در 396 بازی دومین گلزن تاریخ کهشانی‌هاست. کریستیانو رونالدو در سال 2009 برای نخستین بار با پیراهن رئال به میدان رفت. او در 183 بازی که برای این تیم انجام داده، 179 گل به ثمر رسانده است.
  • esteghlal news

cr7

کریستیانو رونالدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+