استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

images
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:"با رویانیان قهر نیستم."
علی فتح الله زاده بعد از مصاحبه تندی که علیه رویانیان انجام داده بود،به نظر کمی آرامتر شده است.او درباره اظهارات اخیر خود علیه رویانیان گفت:"به هر حال من فقط از یک جمله آقای رویانیان ناراحت شدم و آن اینکه گفت می خواهند دو جام به استقلال بدهند.این حرف آزارم داد.وگرنه او دارد برای پرسپولیس زحمت می کشد و من هم استقلال را اداره می کنم."
وی افزود:"ما که با هم قهر نیستیم.ایشان و من در این فوتبال هستیم و داریم کار می کنیم.این بحث ها بین ما نیست." 
 
مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد:"شما در برنامه شب گذشته هم دیدید که صحنه ها مورد آنالیز قرار گرفت و هیچ کدام هم پنالتی نبود.خود آقای گل محمدی هم گفت که آقای نکونام خطایی روی حقیقی انجام نداده.فکر کنم حقانیت ما ثابت شد." 
 
وی افزود:"ما در دربی احتیاجی به برد نداشتیم.برنامه ما آرامتر کردن بازی بود.اگر دربی را می بردیم از قهرمانی دور می شدیم و به ضررمان بود..شما می دانید که تیم پیروز دربی تا دو ماه در باد آن می خوابد.جشن و پایکوبی اجازه نمی دهد که روی بقیه بازیها متمرکز شد.سپاهان و تراکتور و فولاد دارند سایه به سایه ما می آیند.ضمن اینکه اگر بازی را می باختیم جمع کردن تیم سخت بود." 
فتح الله زاده در پایان تأکید کرد که مشکلی با رویانیان ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+