استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۴ ب.ظ

گزارش فیفا از قهرمانی ایران در فوتبال ساحلی

00943938

سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پس از قهرمانی ایران در فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا در گزارشی به بررسی مسابقات که در قطر برگزار شد، پرداخت.


در گزارش سایت فیفا آمده است: ژاپن ، ایران و امارات متحده عربی توانستند در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2013 تاهیتی از آسیا جواز حضور در این مسابقات را به دست آورند.
در دیدار رده‌بندی این مسابقات امارات موفق شد با برتری برابر استرالیا به عنوان سومین نماینده آسیا در جام جهانی تاهیتی معرفی شود.
ایران که در جام جهانی تاهیتی پنجمین حضورش را تجربه خواهد کرد در دیدار نیمه نهایی امارات را سه بر دو شکست داد تا به فینال راه یابد. با وجود دو گل علی کریم ایران توانست به ایران برگردد و با زدن سه گل به پیروزی برسد و به فینال راه یابد.
در بازی حساس فینال نیز ایران با گل لحظات آخر خود توانست بازی برابر ژاپن را به تساوی بکشاند و در ضربات پنالتی پنج بر چهار به پیروزی برسد و برای اولین بار بر سکوی نخست آسیا بایستد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+