استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۰۶ ب.ظ

ویسی: نمی‌دانم کجا اشتباه کردم

00942564

سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان گفت: باید در تفکراتم تجدیدنظر کنم و خودم هم نیاز به ریکاوری دارم، نمی‌دانم کجا اشتباه کردم.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با فارس، در مورد علت برکناری‌اش از باشگاه پیکان گفت: جلسه‌ای امروز با مسئولان باشگاه داشتم و در نهایت به توافق رسیدیم که من کنار بروم. شرمنده هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان شدم. تلاش کردم بازیکنان جوان و گمنامی را به فوتبال ایران معرفی کنم و از لیگ یک بازیکنانی با قراردادهای کمتر به لیگ برتر آوردم. اینها اهداف باشگاه بود .همانطور که قطع دست دلالان هم از اهداف این باشگاه بود و اکنون ماندن در لیگ برتر هدف باشگاه است. به همین دلیل کنار می‌روم تا مربی بعدی بتواند موفق شود.
وی در مورد حضور فیروز کریمی در پیکان گفت: در این مورد هیچ نظری ندارم.
سرمربی سابق پیکان در مورد اینکه قبلاً‌ گفته بود فرگوسن هم نمی‌تواند در پیکان موفق شود، گفت:‌ مدیریت باشگاه هم به خاطر نتایج تیم تحت فشار بود و از من خیلی حمایت کرد در نهایت باید این اتفاق می‌افتاد. گلایه و اعتراضی ندارم و من یک مربی حرفه‌ای هستم، موفقیت در فوتبال هم فقط سه یا چهار برد نیست. باید به اهدافت برسی.
ویسی در مورد اینکه چرا در پیکان به بن‌بست رسید گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد در همین دیدار با سپاهان 5 موقعیت گل را خراب کردیم. نمی‌دانم کجا اشتباه کردم. باید در تفکراتم تجدیدنظر کنم و خودم هم به ریکاوری نیاز دارم. بنابراین بهترین کار این بود که به تیم شوک داده شود و این اتفاق افتاد. من با شرافت در پیکان کار کردم.
سرمربی سابق پیکان در مورد اینکه در ابتدای فصل فکر می‌کرد چنین اتفاقی برایش بیفتد گفت: هرگز به چنین اتفاقی فکر نمی‌کردم تصور می‌کردم پیکان آسیایی شود، تجربه 10 ساله‌ای را در شش ماه اخیر به دست‌آوردم که از آن استفاده خواهم کرد.
  • esteghlal news

برکنار شد

ویسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+