استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱ ب.ظ

ورزشگاه و دارایی های باشگاه استقلال

Esteghlal-azadisport-complex
استقلال هم‌اکنون برای بازی‌های خانگی خود ورزشگاه آزادی را اجاره می‌کند. این باشگاه پیش از ساخته شدن ورزشگاه آزادی تهران، در ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی کنونی) به میدان می‌رفت. استقلال در پی بازسازی چمن ورزشگاه آزادی، در فصل ۸۲-۸۱ بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه تختی برگزار کرد.

در روز ۱۶ تیر ۱۳۸۷، کلنگ کمپ اختصاصی باشگاه استقلال در پارک ارم تهران به زمین خورد.علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل آن زمان استقلال اعلام کرد که ارزش این کمپ ۷۰ میلیارد تومان است.
بالاخره در بهار سال ۱۳۹۰ انتظار هواداران استقلال به سر رسید و علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال کمپ اختصاصی باشگاه را افتتاح کرد. کمپ اختصاصی استقلال تهران به یاد و نام بازیکن و مربی سابق استقلال ناصر حجازی نامگذاری شده‌است.
باشگاه استقلال از مدت ها قبل به دنبال در اختیار گرفتن یک مجموعه برای برگزاری مسابقات و همچنین تمرینات این تیم بود و این باشگاه علاوه بر هزینه های صورت گرفته در کمپ مرحوم حجازی رایزنی هایی را با وزیر ورزش و جوانان و ریاست جمهوری انجام داد تا بتواند یک ورزشگاه را در تهران در اختیار بگیرد.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در نامه هایی که به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده بود خواستار این موضوع شد و در نهایت وزارت ورزش و جوانان با این موضوع موافقت کرد.
پس از مساعدت های محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در نهایت مقرر شد ورزشگاه شهید کشوری در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد تا آنها از این زمین برای تمرین و برخی بازی های دوستانه بهره ببرند.
این ورزشگاه هم اکنون در اختیار شرکت توسعه و تجهیز است و فدراسیون کاراته و فدراسیون بسکتبال به همراه فدراسیون دو و میدانی در این مجموعه کارهای اداری خود را انجام می دهند.
  • esteghlal news

دارایی های

استقلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+