استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲ ق.ظ

مورینیو:درباره تیم جدید گواردیولا نظری ندارم

00026848

سرمربی رئال مادرید بر این باور است که بار دیگر قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست خواهد آورد اما مطمئن نیست با رئال این کار را انجام دهد.

ژوزه مورینیو روز گذشته تولد پنجاه سالگی‌اش را جشن گرفت. هیچ مربی دیگری در سن او نمی‌تواند به اندازه آقای خاص افتخار کسب کند، اما او هنوز هم موفیت‌های بیشتری می‌خواهد. کمتر از یک ماه پیش مورینیو اظهار داشت که بدون کسب دهمین قهرمانی رئال مادرید این باشگاه را ترک نخواهد کرد اما اکنون در این باره مطمئن نیست.
به گزارش فارس، سرمربی پرتغالی رئال مادرید در مصاحبه‌ای با رای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: باید بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شوم و مطمئن نیستم که این قهرمانی با رئال مادرید باشد زیرا همه چیز بسیار برابر است؛ اما برای سومین بار قهرمان خواهم شد. نمی‌توانم بگویم این فصل قهرمان شوم، اما در طول 15 یا 20 سالی که مربیگری خواهم کرد، باید این افتخار را به دست آورم.
مورینیو ادامه داد: کارهای زیادی هست که باید انجام دهم و یکی از آنها می‌تواند بازگشت به اینتر باشد. چرا که نه؟
وی در خصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان به همراه اینترمیلان خاطرنشان کرد: این بهترین افتخارم بود. این که کاری را انجام دهید که شادی فراوانی در اطرافتان به وجود آورید، بسیار عالی است.
سرمربی پرتغالی رئال مادرید در خصوص مسئولیت جدید گواردیولا گفت: هیچ نظری در این باره ندارم، این انتخاب او است. آیا او عمدا لیگی را انتخاب کرده که من در آن نباشم؟ نمی‌دانم. چیزی که مشخص است این است که من در آلمان مربیگری نخواهم کرد. نظری ندارم و به حال من هیچ فرقی نمی‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+