استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

IMAGE634623268044242043-300x200
چند تن از بازیکنان استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران به اظهار نظر پرداختند.
آبی‌پوشان پس از تساوی در داربی، عصر روز یکشنبه به تمرین پرداختند، در پایان برخی بازیکنان مصاحبه کردند که در ادامه آمده است:

** میثم بائو
میثم بائو در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا از قرار نگرفتنش در لیست ۱۸ نفره استقلال ناراحت است گفت: طبیعتا ناراحت هستم چرا که ۴۸ ساعت در اردوی تیم بودم و خودم را برای بازی آماده کرده بودم ولی قرار نگرفتنم در لیست باعث شد ناراحت شوم.
این هافبک استقلال در ادامه در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد که گفته‌اید با خرید تخمه به استقبال بازی رفته بودید گفت: من اصلا چنین صحبتی را نکردم و این موضوع را تکذیب می‌کنم. البته منکر نمی‌شوم که از نبودنم در لیست ۱۸ نفره ناراحت هستم ولی اینقدر تجربه دارم که به این تصمیم کادر فنی احترام بگذارم و تلاشم را بکنم تا در لیست ۱۱ نفره استقلال مانند نیم فصل اول قرار بگیرم. البته به نظرم امکان داشت که بازیکنان دیگری در لیست ۱۸ نفره نباشند.
بائو در پاسخ به اینکه آیا قبول دارید که پرسپولیس در این دیدار بهتر عمل کرد گفت: نیمه اول، بازی متعادلی بود ولی در نیمه دوم قبول دارم پرسپولیس کمی بهتر از استقلال بازی کرد.
وی در واکنش به این مطلب که تنها استقلالی است که قبول دارد پرسپولیس در داربی در نیمه دوم بهتر بازی کرد و آیا این به خاطر این نیست که او برای پرسپولیس هم بازی کرده است، گفت: من بدون تعصب در این زمینه صحبت می‌کنم و به نظرم در نیمه دوم داربی استقلال ضعیف‌تر ظاهر شد. من خودم را استقلالی می‌دانم ولی این ربطی به استقلالی‌ بودنم ندارد.
** حنیف عمران‌زاده
مدافع استقلال می‌گوید پرسپولیس حتی با برد در بازی بعدی نهایتا به رتبه ششم صعود می‌کند و در این صورت باز هم با استقلال فاصله زیادی دارد.
عمران‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال با خبرنگاران درباره داربی به گفت‌وگو پرداخت و با انتقاد از کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها برای این بازی گفت: تیم یازدهم جدول که کری‌ خواندن ندارد. از سویی این تیم حتی با یک برد هم نهایتا در رتبه ششم جدول قرار می‌گیرد که باز هم با ما فاصله زیادی دارد. ما در سال گذشته در چهار بازی پیروز شدیم و کری نخواندیم ولی این تیم در یک بازی که موفق به زدن سه گل در ۱۰ دقیقه شد برای ما در طول یک فصل کری خواند که این تاسف‌آور است.
** امیرحسین صادقی
مدافع استقلال با اشاره به جایگاه پرسپولیس گفت: یازدهم جدول بودن کری‌خوانی ندارد.
امیرحسین صادقی قبل از شروع تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره داربی گفت: ما در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و برایم کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها عجیب است چرا که تیم یازدهم جدولی کری‌خوانی ندارد و از این موضوع بسیار متعجبم. اگر این تیم در جام حذفی صعود کرد و با ما در فینال روبه‌رو شد آن وقت می‌توان با آن‌ها کری خواند وگرنه در لیگ برتر تیم یازدهم جدول کری‌خوانی ندارد.
صادقی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره داوری محسن قهرمانی در این دیدار گفت: داوری به هیچ عنوان مشکل نداشت و آقای قهرمانی طبق گواه بسیاری از کارشناسان از بهترین داورهای چند ساله اخیر ایران است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google+