استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است


هیات مدیره باشگاه استقلال طی پیامی درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هیات مدیره استقلال طی پیامی درگذشت غلامحسین مظلومی، پیشکسوت فوتبال ایران را تسلیت گفت. این پیام که سید سعید افجه ای آن را در اختیار سایت باشگاه قرار داده، به شرح زیر است:


ضایعه فقدان اسطوره سرطلایی استقلال همه ما را در غم و اندوه فرو برد. بدین وسیله ضمن آرزوی شادی روح آن بزرگوار و تسلیت به خانواده محترم ایشان خصوصا همسر محترمه و فرزندان آن مرحوم که با ایثار و فداکاری فراوان به مراقبت از اسطوره استقلال و آسیا پرداختند، از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای خانواده ایشان را آرزو مندیم.


همچنین از زحمات و بذل توجه بی شائبه و مستمر جناب آقای سردار احمدی مقدم و زیر مجموعه تحت فرمان ایشان جهت همکاری و کمک رسانی به خانواده آن مرحوم تشکر می کنیم.


هیات مدیره باشگاه استقلال

  • esteghlal news

غلامحسین مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم‌ملی فوتبال پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان عصر امروز در بیمارستان درگذشت.

آبیته دات کام این ضایعه را به مظلومی و خانواده محترمش و همچنین هواداران استقلال تسلیت می گوید.

  • esteghlal news

سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه ای درباره پیش فروش بلیت مسابقه شهرآورد صادر کرد.


به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: با توجه به زمان اندک باقیمانده تا روز مسابقه شهرآورد استقلال - پرسپولیس و ظرفیت باقیمانده از صندلی‌های خالی استادیوم آزادی برای این مسابقه، به اطلاع تماشاگران عزیز می رساند، در صورت اتمام بلیت در سامانه، به هیچ وجه بلیت فروشی در استادیوم آزادی صورت نخواهد گرفت، لذا تماشاگران عزیزی که مایل به دیدن این مسابقه مهم هستند، باید از فرصت باقیمانده استفاده کرده و بلیت این مسابقه را خریداری کنند.

علاقمندان برای خرید بلیت این بازی می توانند ازطریق سامانه www.footballeticket.ir به 2 روش زیر خریداری کنند:

1-با استفاده از کارت ملی

2- با استفاده از کارت عضویت الکترونیک

در حال حاضر اولویت خرید بلیت مسابقه شهرآورد، با دارندگان کارت عضویت الکترونیک است.
  • esteghlal news

جلسه انضباطی جاسم کرار محمد بازیکن استقلال به اتمام رسید.


به گزارش "ورزش سه"، در این جلسه که با حضور مدیربرنامه های کرار، بزرگی (رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال)، علی نظری جویباری معاون باشگاه و میرشاد ماجدی برگزار شد، دفاعیات کرار استماع شد و قرار بر این شد که حکم این بازیکن عراقی تا فردا اعلام شود.این جلسه فضایی صمیمی داشته و به نظر نمی‌ رسد جریمه سنگینی در انتظار کرار باشد.
  • esteghlal news

طبق آماری که از سوی رسانه ها اعلام شده امیر قلعه‌نویی در استقلال و طی 7 بازی گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده است. این در حالی است که درخشان نیز به رقم این قضیه وضعیت بهتری دارد.


به گزارش "ورزش سه"، آمار ارائه شده حاکی از آن است که قلعه‌نویی طی 7 بازی اخیر استقلال موفق به کسب تنها 6 امتیازی شده است. این در حالی است که حمید درخشان از 7 بازی اخیر پرسپولیس 11 امتیاز دشت کرده است.

اگرچه می‌ توان در تحلیلی دقیق تر مسابقات رو در رو و کیفیت بازی های این دو تیم را در همین 7 بازی مورد بررسی قرار داد، اما از جهت آماری درخشان در آستانه دربی با 5 امتیاز جلوتر از همتای خود در جمع آبی‌پوشان تهرانی است.
  • esteghlal news
Google+