استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

قرارداد امیر قلعه‌نویی با تیم فوتبال استقلال امضا شد.


پس از این که امیر قلعه‌نویی چندین جلسه با افشارزاده برگزار کرد، در نهایت طرفین به توافق رسیدند و امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال در فصل جدید لیگ برتر فوتبال معرفی شد.

جواد زرینچه و مهدی پاشازاده نیز دستیاران قلعه نوعی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال هستند.

تیم فوتبال استقلال از عصر روز گذشته (شنبه) نیز تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرد.
  • esteghlal news

ها‌فبک جدید باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید هیچ گاه در لیست مازاد قلعه نویی نبوده و اعتقاد دارد که اول و آخر فوتبالش را مدیون سرمربی آبی های تهران است.


ایمان باصفا درباره حضورش در تیم استقلال خوزستان، اظهار کرد: من به صورت قرضی یک سال در خدمت این تیم خواهم بود. قراردادم با استقلال سه ساله است و حضورم در این فصل در استقلال خوزستان جزء آن سه سال محسوب نمی‌شود و به این ترتیب دو سال دیگر می‌توانم در استقلال تهران حاضر باشم. در حال حاضر 22 سال دارم و سهمیه زیر 23 سال محسوب می شوم.

به نقل از ایسنا، او درباره شایعاتی که مبنی بر حضور او در لیست مازاد قلعه‌نویی بود، اظهار کرد: متاسفانه شایعه شده بود که من در لیست مازاد قلعه‌نویی هستم، اما این گونه نبود. البته حضور در لیست مازاد آقای قلعه‌نویی بودن هم افتخار است. هم من و هم آقای قلعه‌نویی می‌دانیم که یک سال حضور من در استقلال خوزستان به نفع من است. هیچ کسی حاضر نمی‌شود بازیکنی که نمی‌شناسد را با یک تست جذب کند، اما آقای قلعه‌نویی به من اطمینان کرد و نشان داد که مربی بزرگی است. امثال او کم پیدا می‌شود. من خیلی تلاش کردم تا جواب اعتمادش را بدهم و چه در استقلال باشم و چه نباشم می گویم که فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم.

ها‌فبک جدید باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که شد به این تیم رفت، بیان کرد: آقای ویسی در سفری که ما به عربستان داشتیم، تمرینات ما را دید و در همان جا بازی من را پسندید. ایشان در عربستان با آقای قلعه‌نویی صحبت کردند و قرار شد من یک سال به این تیم بروم. آقای روشنایی، سرپرست این تیم هم با من تماس گرفت و بعد از مشورتی که با آقای قلعه‌نویی کردم به این نتیجه‌ رسیدم که یک سال به استقلال خوزستان بروم تا در اندازه‌های استقلال تهران شوم و به این تیم بازگردم.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم به استقلال خوزستان کمک کنم و خوشحالم که فردی مثل ویسی مربی من خواهد بود. امیدوارم توانایی‌هایم را بتوانم در این تیم به اثبات برسانم.

باصفا در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضورش در استقلال تهران گفت: سال خوبی را در استقلال داشتم و می‌دانم که خیلی‌ها آرزو داشتند در این تیم تمرین کنند و خوشحالم که در جمع بازیکنان استقلال بودم و تا آنجایی که توانستم بازی کردم. حضور در استقلال برای من افتخار بود و هیچ گاه لطف قلعه‌نویی را فراموش نمی‌کنم.
  • esteghlal news

تمرین تیم فوتبال استقلال با بازیکنان و اعضای جدید کادر فنی این تیم برگزار شد.


  اولین تمرین آماده سازی تیم فوتبال استقلال برای فصل جدید از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازی آغاز شد. در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال با استقبال تماشاگران روبرو شد و به محض ورود به زمین چمن پاسخگوی نمایندگان رسانه‌های گروهی بود.

* با توجه به آغاز تمرینات مثل سال‌های گذشته تعداد زیادی از بازیکنان تستی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده بودند. نکته قابل توجه اینجا بود که سه بازیکن جوان به محض ورود به کمپ مرحوم حجازی مدعی شدند از طرف مقداد نجف‌نژاد عضو هیأت مدیره برای دادن تست آمده‌اند. این سه نفر به همراه چند نفر دیگر در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت کردند.

* تعدادی از تماشاگران استقلال بنری آورده بودند که روی آن نوشته شده بود علی پاشا محبوب قلب‌ها.

* میلاد فخرالدینی و سجاد شهباز‌زاده دو بازیکنی بودند که به محض دیدن قلعه‌نویی به سمت وی رفته و رخصت گرفتند.‌ آرش برهانی دیگر بازیکنی بود که در تمرین امروز حاضر بود و محمد قاضی حنیف عمران‌زاده و امید ابراهیمی در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکردند.

* کریم بوستانی امروز وظیفه تمرین دادن دروازه‌بانان را به عهده داشت و وی پس از این به عنوان مربی گلرها فعالیت خواهد کرد.

* جواد زرینچه و شاهرخ بیانی نفراتی بودند که امروز لباس کادر فنی را پوشیده و در کنار دیگر اعضای کادر فنی مشغول تمرین دادن بازیکنان شدند.

* منصور پورحیدری، افجه‌ای و رضا صادق‌پور از اعضای هیأت مدیره استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

* یک بازیکن ایرانی با نام رزمجو که سابقه بازی در لیگ ترکیه را دارد در تمرین امروز استقلال حاضر بود و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.  قرار است این بازیکن در تست فنی آبی‌پوشان شرکت کند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف زیر نظر امیر حاج‌قاسم کار هوازی انجام دادند.

* اعضای تیم استقلال امروز با لباس‌های آبی و سفید که با سفارش باشگاه تهیه شده تمرین کردند.

* تعدادی از بازیکنان تستی و جوان استقلال زیر نظر آرش لب‌جویی که در آکادمی این باشگاه مشغول است تمرین کردند. قرار است وی نظر خود را در مورد کیفیت این بازیکنان به سرمربی استقلال ارائه کند.

* حدود 200نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند و نظاره‌گر تمرین شدند.

به گفته امیر قلعه‌نویی تیم فوتبال استقلال روز هفدهم تیر ماه برای برپایی اردو راهی ترکیه خواهد شد.
  • esteghlal news
Google+