استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

آبی ها در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان کشورهای همگروه خود را شناختند. 

قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز در مقر کنفدراسیون آسیا در مالزی برگزار شد و تیم فوتبال استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران برای فصل 2014 این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات، الشباب عربستان همگروه شد.

گروه B

پلی آف یک، بنیادکار ازبکستان، فولاد ایران، الفاتح عربستان

گروه C

پلی آف دو، الاتحاد عربستان، تراکتورسازی ایران، العین امارات

گروه D

السد قطر، الهلال عربستان ، سپاهان ایران، الاهلی امارات

رفـــــــــت

استقلال ــ الشباب عربستان (6 اسفند 1392)

الریان قطر ــ استقلال (20 اسفند 1392)

استقلال ــ الجزیره امارات (27 اسفند 1392) 

برگشــــت

الجزیره ــ استقلال (13 فروردین 1393)

الشباب عربستان ــ استقلال (27 فروردین 1393)

استقلال ــ الریان قطر (3 اردیبهشت 1393)

همچنین مرحله یک هشتم نهایی به صورت رفت و برگشت و در دو تاریخ 16-17 و 23-24 اردیبهشت برگزار می‌شود.

  • esteghlal news


در سایت مرحوم حجازی آمده است:‌از آنجا که ناصر حجازی چهره‌ای مردمی است و حتی در زمان حیاتش هرگز خود را از مردم جدا نمی‌کرد و اعتبار خود را بعد از پروردگار از آنها می‌دانست، عوامل سازنده فیلم مستند اسطوره ملی ایران از دوستداران حجازی در داخل و خارج از کشور دعوت کردند تا عکس و فیلمهایی که از وی در اختیار دارند به خصوص مربوط به دعای مردم در مقابل بیمارستان کسری، تصاویر مربوط به خاکسپاری و ... را به آدرس info@nasserhejazi.org ایمیل کنند.

ضمن آنکه دوستداران ناصر حجازی می‌توانند در صورتی که خاطره‌ای جالب و شنیدنی از دیدار با ایشان و موارد مشابه داشته‌اند را یا از طریق ارسال به آدرس ذکر شده یا در تماس با شماره تلفن 44625774-021 از ساعت 9 الی 17 بیان کنند تا پس از بررسی‌های لازم با توجه به موضوع فیلم مستند، خاطره‌های منتخب با تعریف افراد و تصویربرداری که از آنها انجام می‌شود در فیلم مورد استفاده قرار گیرد.

این سایت از مردم خواسته به همراه ایمیل، شماره تلفن خود را جهت تماس اعلام کنند

  • esteghlal news

پژمان نوری بازیکن تیم فوتبال استقلال که در غم از دست دادن یکی از نزدیکان خود عزادار است در بازی روز پنجشنبه استقلال مقابل سپاهان غایب خواهد بود.

همچنین احمد جمشیدیان که ۲ جلسه در تمرینات غیبت داشته برای بازی کردن آمادگی ندارد و در ترکیب آبی‌پوشان تهران در مقابل زرد پوشان سپاهان نخواهد بود.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان ساعت ۱۵روز پنجشنبه ۱۴ آذر در اصفهان خواهد بود.

  • esteghlal news

مجید غلام‌نژاد که در نقل و انتقالات نیم فصل از سایپا به استقلال پیوسته است می تواند در دیدار مقابل سپاهان تیم خود را همراهی کند.

این بازیکن برگه تسویه حساب خود را به سازمان لیگ ارائه کرده و کارت بازی او صادر شد.

سپاهان و استقلال روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با برتری دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

  • esteghlal news

استقلال از صعود به صدر جدول باز ماند

آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز برگزار شد که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی استقلال همچنان با 28 امتیاز در رده چهارم باقی‌ماند. در حالیکه اگر در این بازی پیروز می‌شد آبی‌پوشان تهرانی صدرنشین می‌شدند.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به احمد کامدار، ایمان موسوی، خالد شفیعی و رسول علیزاده از گسترش فولاد تبریز و محمد مهدی نظری و تیموریان از استقلال کارت زرد نشان داد.

گسترش فولاد تبریز هم با این مساوی 18 امتیازی شد و در رده یازدهم باقی‌ماند. فولادی‌ها با این امتیازی که از استقلال گرفتند توانستند صدرنشینی تراکتورسازی تیم همشهری خود را تثبیت کنند.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده،آندرانیک تیموریان، ساموئل،پژمان نوری، احمد جمشیدیان( از دقیقه 59 مهرداد اولادی)، مهدی نظری( از دقیقه 46 آرش برهانی) و محمد قاضی

ترکیب گسترش فولاد تبریز:

محسن فروزان، سعید مهدی‌پور( از دقیقه 68 محمود خمیس)، سید محسن حسینی، خالد شفیعی، مصطفی اکرامی، رسول علیزاده، احمد کامدار( از دقیقه 62 میثم نقی زاده)، جابر انصاری، فردین عابدینی، مهرداد بایرامی و سید ایمان موسوی

  • esteghlal news


جواد نکونام نتوانست بعنوان بازیکن برتر فوتبال آسیا در سال 2013 انتخاب شود.



ژانگ ژی بازیکن تیم گوانگژو و تیم ملی چین بعنوان بازیکن برتر سال 2013 فوتبال آسیا انتخاب شد. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن استقلال به همراه ها دائه سونگ بازیکن اف سی سئول و تیم ملی کره جنوبی، گزینه‌های دیگر کسب این عنوان بودند.

به گزارش تسنیم،آخرین بار در سال 2004 علی کریمی از ایران جایگاه اول را به دست آورده بود.
  • esteghlal news

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ها دائه سونگ برای کسب جایزه بازیکن سال آسیا ۲۰۱۳ با جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران و استقلال و ژنگ ژی که به همراه تیمش فاتح لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ شد، رقابت خواهد کرد.

بازیکن ۲۸ ساله در نشست خبری در یک شب قبل از اهدای جوایز اظهار داشت: از وقتی یازده ساله بودم، به همراه لی، بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۲ فوتبال بازی کرده‌ام.

دائه سونگ ادامه داد: وقتی لی سال گذشته این جایزه را به خود اختصاص داد، خیلی درباره آن صحبت کردیم و وقتی من امسال به عنوان یکی از نامزدهای کسب این جایزه انتخاب شدم او به من توصیه کرد که بدون در نظر گرفتن اینکه این جایزه به چه کسی تعلق می‌گیرد از این دوران لذت ببرم.

وی ادامه داد: او درباره رقابت سختی که با آن روبرو هستم با من حرف زد و به من گفت با وجود توانایی‌های دو نامزد دیگر خیلی سخت است که این جایزه را به دست آورم.

کاپیتان اف‌سی سئول خاطرنشان کرد: اخیرا در خیلی بازی‌ها در لیگ قهرمانان و مقدماتی جام‌جهانی با یکدیگر روبرو شده‌ایم و می‌توانم به شما بگویم که جواد نکونام چه قدر خوب است.

ها دائه سونگ با اشاره به محرومیت جواد نکونام در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین اف‌سی سئول و استقلال که به تساوی ۲ بر ۲ و در نهایت پیروزی ۴ بر ۲ تیم کره‌ای انجامید، افزود: خیلی خوش‌شانس بودیم که نکونام در دور برگشت حضور نداشت؛ در غیر این صورت می‌دانم که او توانایی‌اش را داشت که به تنهایی باعث برنده شدن تیمش شود.

وی اضافه کرد: ژنگ ژی نیز بازیکن بزرگی است که برای باشگاه بزرگی بازی می‌کند که ما را در فینال لیگ قهرمانان شکست داد؛ بنابراین او هم شایستگی کسب این جایزه را دارد.

کاپیتان اف سئول گفت: برنده شدن در فینال فوق‌العاده است اما با وجود توانایی‌های گوانگژو، ما کم آوردیم. امسال سفر خوبی داشتیم. من به عنوان یک کاپیتان احساس می‌کنم ارتباط میان هم‌تیمی‌ها داخل و خارج از زمین بسیار مهم بود.

  • esteghlal news

به گزارش آبیته و به نقل از باشگاه خبرنگاران،جواد نکونام یکی از سه نامزد بهترین بازیکن فوتبال سال آسیا شب گذشته تهران را به مقصد کوالالامپور برای حضور در این مراسم ترک کرد.

وی که هم اکنون با هان دائه سونگ از کره جنوبی و ژنگ شی از چین رقابت می‌کند در کنفرانس خبری امروز در کوالالامپور حاضر شد و گفت: این مهم نیست که من فردا برنده شوم چرا که دو نامزد دیگر هم به اندازه من لیاقت این عنوان را دارند، رقابت سختی است، اما من هم اکنون میان بازیکنان، هواداران و مربیانم برنده هستم.

وی افزود: سال ۲۰۱۳ بسیار دشوار اما با خاطرات خوبی هم همراه بود،‌ با وجود اینکه شروع سختی را هم داشتیم به جام جهانی رفتیم، در جام باشگاه‌های آسیا به جمع ۴ تیم برتر این قاره پیوستیم و همین تیم به قهرمانی لیگ در ایران رسیدیم.

بازیکن ۳۳ ساله ایرانی که در جام باشگاه‌های آسیا ۳ گل به ثمر رساند اما در مرحله نیمه نهایی در نهایت با واگذاری بازی اف سی سئول با نتیجه ۴بر۲ از حضور در مرحله فینال بازماندند گفت:  لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۳ بسیار هیجان انگیز بود اما متاسفانه از صعود به مرحله فینال بازماندیم ، اما به هرحال ما تیم جوان داریم و از پتانسیل بالایی برخورداریم ما می‌توانیم سال آینده از همه‌ی این مسیرها عبورکرده و مدعی عنوان قهرمان سال آینده را داشته باشیم.

هم اکنون نیز بر روی بازی‌ام و کمک به تیم ملی و باشگاهم تمرکز می‌کنم، بستن بازو بند تیم ملی حس خاصی به من می‌دهد اما شما را مسئولیت پذیرتر می‌کند، ما به جام جهانی رسیده‌ایم و در بزرگترین فوتبال جهان که آرزوی هر بازیکنی است، حاضر می‌شویم.

فردا هم اگر برنده شوم یا نتیجه‌اش هرچه باشد به کارم ادامه می دهم.

  • esteghlal news

استقلال برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم با یک هافبک برزیلی قرارداد داخلی بست.

به گفته مدیرعامل استقلال قرارداد این بازیکن زمانی که زمان نقل و انتقالات بازیکنان خارجی فرا برسد ثبت رسمی می شود و او می تواند تا چند هفته دیگر با فرا رسیدن زمان نقل و انتقال بازیکنان خارجی برای استقلال به میدان برود.

نقل و انتقال بازیکنان خارجی در ژانویه برابر با دی ماه است.

  • esteghlal news
Google+