استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

استقلال نیوز

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

اخبار جدید استقلال تهران

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • esteghlal news

آبیته-کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ را اعلام کرد. جواد نکونام، ستاره تیم ملی ایران و استقلال، ژنگ ژی، کاپیتان گوانگژو اورگراند (چین) و ها دائه سونگ (اف‌سی سئول کره‌جنوبی) نامزدهای دریافت جایزه بهترین‌ بازیکن سال آسیا هستند.

  • esteghlal news

آبیته-در ترکیب تیم منتخب آسیا، دو بازیکن استقلال حضور دارد.
یکی از سایتهای انگلیسی زبان مربوط به فوتبال ایران، تیم رویایی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده که نام دو بازیکن استقلال در فهرست اصلی آن دیده می شود.
حنیف عمران زاده و جواد نکونام بازیکنانی هستند که در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.
تیم گوانگجوی چین، قهرمان امسال لیگ قهرمانان آسیا ۶ بازیکن در این تیم دارد.

  • esteghlal news

سرمربی استقلال در مذاکره با غلام نژاد به او اطمینان داده اگر رضایتنامه اش را بگیرد بلافاصله استقلالی می شود

قانون آنلاین- امیر قلعه نویی طی روزهای اخیر بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده قصد دارد در تعطیلات نیم فصل یک مدافع راست را به استقلال بیاورد اما تلاش های او تا این لحظه برای محقق کردن این اتفاق ناکام مانده. ابتدا قرار بود یک مدافع راست برزیلی به تهران بیاید اما رقم درخواستی او باعث شد استقلالی ها قیدش را بزنند. قلعه نویی در ادامه خالد شفیعی، مدافع راست تیم گسترش فولاد تبریز را پیشنهاد داد اما گسترشی ها اعلام کردند به این بازیکن برای نیم فصل دوم احتیاج دارند. آخرین دفاع راستی که قلعه نویی برای جذب او ابراز تمایل کرده مجید غلام نژاد است. غلام نژاد که در زمان سرمربیگری علی دایی همیشه به تیم ملی دعوت می شد و بازیکن محبوب دایی بود، در حال حاضر در سایپا به یک نیمکت نشین تبدیل شده اما با این حال مسئولان سایپا حاضر نیستند رضایتنامه او را صادر کنند. سرمربی استقلال در مذاکره با غلام نژاد به او اطمینان داده اگر رضایتنامه اش را بگیرد بلافاصله استقلالی می شود. غلام نژاد که مایل است در نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند این روزها مشغول چانه زنی با مدیران سایپاست اما هنوز موفق به گرفتن رضایتنامه نشده.

  • esteghlal news

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران در حال حاضر تنها تهدید کننده رکورد تعداد بازی های ملی علی دایی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی با 149 بازی رکورد دار بازی های ملی برای فوتبال ایران است. او از سال 2000 تا کنون و بعد از پشت سر گذاشتن رکورد عابدزاده و پروین، رکورد دار بازی های ملی برای ایران است اما در حال حاضر به شدت از سوی جواد نکونام تهدید می شود. نکونام با 135 بازی ملی فقط 15 بازی ملی دیگر برای شکستن رکورد دایی نیاز دارد که اگر او همچنان در تیم ملی حضور داشته باشد، انتظار می رود او بتواند دایی را پشت سر بگذارد. تیم ملی ایران 3 بازی در مقدماتی جام ملت های آسیا به علاوه حداقل 3 بازی در جام جهانی پیش روی دارد و احتمالاً 5-6 بازی دوستانه دیگر نیز انجام خواهد داد. اگر نکونام بعد از جام جهانی از تیم خداحافظی کند، بعید است بتواند رکورد دایی را بشکند، اما تداوم حضور او در تیم ملی قطعاً باعث شکسته شدن رکورد دایی در سال آینده خواهد شد.

  • esteghlal news

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز و در حالی که تنها مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده،‌پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی،‌آرش برهانی، مهرداد اولادی و محمد قاضی در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور داشتند برنامه‌های آماده سازی خود را پیگیری کرد.

* سرمربی تیم استقلال با گذشت ۴۰ دقیقه از تمرین به همراه پسر خود وارد مجموعه تمرینی استقلال شد و تنها از روی نیمکت تمرین تیمش را نظاره‌ کرد.

* مهرداد اولادی به محض دیدن سرمربی استقلال به سمت او رفت و با وی به خوش و بش پرداخت. وی صبح امروز کار با وزنه انجام داده بود و در تمرین نوبت عصر برای اولین بار در کنار دیگر استقلالی‌ها پا به توپ شد.

* با توجه به تعطیلی سه روزه و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تنها ۲۰ نفر از طرفداران استقلال نظاره‌گر تمرین این تیم بودند.

* کریم بوستانی تنها غایب کادر فنی استقلال بود زیرا وی به اهواز سفر کرده است.

* میرشاد ماجدی سرپرست استقلال امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد و در میانه زمین به سمت دروازه شوت می‌زد.

* بازیکنان تیم استقلال برای آنکه در این دو روز آینده برای عزاداری به کدام هیئت‌ها بروند با یکدیگر صحبت می‌کردند و از همین رو استعلام مراسم عزاداری را از یکدیگر می‌گرفتند.

* حنیف‌ عمران‌زاده مدافع استقلال به دنبال اجازه از سرمربی این تیم بود که برای حضور در مراسم عزاداری راهی شهر خود (نور) شود.

* ملی‌پوشان و همچنین بازیکنانی که مصدوم هستند در تمرین امروز حاضر نبودند و تنها ۸ استقلالی کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* بخش اعظم تمرین امروز استقلال به کارهای تاکیتیک اختصاص داشت که مجید صالح و دیگر اعضای کادر فنی آن را به عهده داشتند. بازیکنان در قالب دو گروه سبز و زرد فوتبال در یک سوم زمین را پشت سر گذاشتند.

* قرار است طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بازیکنان فردا صبح یک جلسه تمرین را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار و سپس تا روز جمعه بعد از ظهر ساعت ۱۵ به استراحت بپردازند. قرار است مسئولان کمپ استقلال به مناسبت تاسوعای حسینی هواداران این تیم میهمان سفره اباعبدالله الحسین کنند که تعدادی از این بازیکنان در این مراسم حضور خواهند داشت.
  • esteghlal news

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ مهرداد اولادی قرارداد خود را با استقلال به امضا رساند. این بازیکن بعد از حضور در دفتر دکتر فتح‌الله‌زاده و توافقات نهایی به مدت یک فصل و نیم به عضویت استقلال درآمد.

وی در هیئت فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد خود را به ثبت رساند.

آمده ام تا ملی پوش شوم !

مهرداد اولادی پس از امضای قرارداد با استقلال در خصوص پیوستنش به جمع آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت:‌ از اینکه  به استقلال آمدم خوشحال  هستم. قطعا هدفم از پیوستن به استقلال این است که با این تیم بتوانم  به جام‌جهانی بروم و روزهای خوبی را با پیراهن استقلال تجربه کنم.

اولادی در ادامه گفت: چند سال در خدمت تیم‌ملی بودم و مطمئنم با استقلال می‌توانم باز هم ملی‌پوش شوم. به استقلال آمدم تا بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام بدهم. در نفت هم شرایط خوبی داشتم، اما صلاح بود که از این تیم جدا شوم. به مسئولان، کادرفنی و بازیکنان نفت خسته‌نباشید می‌گویم امیدوارم در ادامه کار بتوانند موفق عمل کنند.

اولادی در ادامه از انگیزه‌های خود گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا در استقلال یکی از مردان آماده باشم. تمرینات سخت و فشرده‌ای را می‌گذرانم تا با کسب آمادگی مطلوب بتوانم برای استقلال به میدان بروم.

وی در پایان اعلام کرد: به مدت یک فصل و نیم با استقلال قرارداد بستم و قرار است با پیراهن شماره 77 برای استقلال بازی کنم.

  • esteghlal news

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر امروز در یکی از خیابان‌های تهران دچار سانحه رانندگی شد و خسارت زیادی به خودروی وی وارد گردید.

اکبرپور که با خودروی بنز خود در حال رانندگی بود با اصابت یک خودرو دیگر با سرعت زیاد به اتومبیل خود مواجه شد ولی خوشبختانه مهاجم استقلال در این سانحه جان سالم به در برد و اتفاقی برای او رخ نداد.

البته به خودروی اکبرپور خسارت زیادی وارد شد ولی مهاجم استقلال در این سانحه رانندگی آسیبی ندید.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاده است، گفت: از بعد از ظهر امروز با تماس‌های مکرر دوستانم و البته هواداران استقلال روبرو شدم. من دچار سانحه رانندگی شدم اما زنده‌ام و در شرایط طبیعی به سر می‌برم.

وی در پایان گفت: از هواداران استقلال که باز هم لطف خود را به من نشان دادند و پیگیر وضعیتم بودند، تشکر می‌کنم.

  • esteghlal news

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرزاد حاتمی به همراه سیدمهدی رحمتی در دفتر دکتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شد.

این بازیکن که پس از جدایی از استقلالی‌ها مصاحبه‌هایی را علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داده بود عصر امروز با گل و شیرینی در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد و به نوعی هم از مدیرعامل آبی‌پوشان عذرخواهی کرد، هم ناراحتی را از دل فتح‌الله‌زاده درآورد.

در این نشست توافقات لازم برای حضور حاتمی در استقلال هم صورت گرفت تا وی به احتمال زیاد فردا قرارداد خود را با استقلال به امضا برساند

  • esteghlal news
Google+